سفارش تبلیغ
صبا ویژن

93/2/7
11:28 صبح

خواستگاری از ( کریستی والتون)

بدست علی عابد در دسته

بسمه تعالی

قارون های  جهان در سال 2014

خداوندا موسی کو، انصاف است ده قارون در عصر ما و از موسی خبری نیست. از آنجا که می­دانم هیچ قارونی نیست که در برابرش موسای نباشد آرام می­شوم. اما موسی ی من کجاست.

 به هر پایگاه خبری سرک کشیدم فقط آدرس قارون­ها را داشتند و می­گفتند که (بیل گیتس) در سال 2014 پس از 4 سال، به صدر این لیست بازگشته است و از همه قارون تر شده است. خبر گزاری فارس تصویر قارون را نیز آورده بود اما در آرشیوش هم از موسی خبری نبود. هرچه فکر کردم انگیزه فارس ازلیست کردن قارون­های 2014 چیست!! هیچ دستگیرم نشد. ولی نفر9لیست سرکار خانم، قارون کریستی والتون بود که در معرفی ایشان آورده است : این زن ثروتمند با 36.7 میلیارد دلار سرمایه، بیوه جان والتون پسر سم والتون بنیانگذار شرکت وال مارت است. آنچه به نظرم رسید و مناسب یافتم این بود که شاید فارس برای جلب رضایت قارونها به ویژه این خانم بیوه، شاید میخواهند از این طریق برایش همسر وشوهر مناسبی پیدا کنند.  اگر چنین انگیزه ای هم نداشتید ، داشته باشید چرا که همکار بنده به شدت  از این قارون بیوه خوشش آمده و به طور رسمی خواستگاری ­می کند و این اجازه را نیز به ایشان نمی­دهدکه جواب رد به ایشان بدهند. از همین امروز این همکار ما خانم والتون شوهر خود بدانند. چرا که ایشان در این تصمیم بسیار مصمم هستند و فکر می­کنند می­توانند ایشان را در دامنه­های زاگروس خوشبختش کنند.  گفتند بنویسم که( چون تمکن مالی ندارم نمی توانم خودم به خدمت ایشان برسم ولی رسم عاشقی این نیست که مرا اینجا تنها بگذاری. عزیزم به دادم برس. بی تو هرگز، دریای غم من ساحل ندارد درهجر تو نالان چو بوف کور. چون شمع کمر شسته که نخ میانی آن نیز درآمده باشد. من به تو قول می­دهم که عاشقانه مراقبت باشم و آنچنان عاشقانه زندگی را بجوشم که تا انتهای تاریخ چشمه­های زندگی مشترک ما بجوشند و فوران کنند تا رنگین کمان عشق ما دنیا را زیبا و زیباتر کند. من تو آن دو قوی سفیدی هستیم که به خاطر آنفلانزای اقتصادی از هم دور افتادیم.  من تو باید به جهان طبیعت برگردیم، نبود من تو در این باغ ثلمه­ای است (ثلمة لایسدها شی)  برای حیات.  باید بگویم که در فراق تو مانند آن بید مجنونی شدم که که در هراس ندیدن رویت مدام لرزانم. الهه من خدایی کن و آفتاب عشق، مهر و دلبری را بالای سرم بترکان. انبیاء بفرست شاید که موسی هم در بین آنها باشد و شاید که موسی این آقا هم درمقابل عمل انجام شده قرار بگیرد و رُخ نمایان کند. ای سرو خرامان من، بانوی قارونی بیا، سخت، عاشقانه واستوار تورا من چشم در راهم) ایشان . در پایان از تمامی مردم دنیا، انجمن حمایت از خانواده، انجمن حمایت ازعاشقان بی سرو سامان، انجمن حمایت از پرندگان، خزندگان ودرندگان خواهشمنداست که به همسرش  سرکار خانم، کریستی والتون برسانند و به ایشان اعلام کنند که در ایران  کلیدی پیدا شده است که شاید مربوط به یکی از گاوصندوقهای خانم والتون باشد. اگر کلیدی گم کرده است اعلام کند که ما میدانیم کلیده در دسته کیه!!  

April/ 27/ 2014

خدا نگهدار ونگهبان همه