سفارش تبلیغ
صبا ویژن

92/3/28
11:33 صبح

آیت الله ایشانیان

بدست علی عابد در دسته

ای خدا !! برای تو کسی  پیام نمی­فرستد.  

 خدایا چرا در خانه برخی که به آنها  آیت الله می­گویند ، رد قدمهای کثیف تزار ، سزار و امیر عبدالله سفیانی و بچه گرگدن میبینیم.   نمی­دانم کجای کار خراباتی است که گاه مستانه سخن به یاوه می گوییم. مهمل­باف می­شویم. انتخاباتی شد، آمدند وگروهی بنا شد بروند. این میانه من شدم و برادران اصلاح حلبی.  برادران تسامح، تساهل و دمو کراسی . ایشانیان از هر چیز تعریفی به خود نزدیک دارند . دوست دارند  کلمات هم با آنها نزدیکی ­کنند . اما این امکان پذیر نیست شاید جلوه کند قطعا رخ نمی دهد.

 مانند :

 در منظر آیت الله  اگر نامزد پیروز، فرد مورد نظر ایشانیان  باشد در ایران بهترین شکل دموکراسی نمایش داده می شود. اما اگر نامزد پیروز رقیب یا مخالف ایشانیان  باشد، به ویژه از گروه آهنگران باشد این  انتخاب می­شود خفقان،  جعلی ، تقلب و مهندسی آراء.

یا

 در حوزه فرهنگ، اجتماع، اندیشه و حتی خیال اگر مطالب مورد نظر ایشانیان نیمچه اقبالی داشته باشد، مخاطب می­شود  اندیشمند، بزگوار و فرهیخته، مانا،  اماااااا؛  اگر مطالب مورد نظر ایشانیان کمی به سلیقه آهنگران نزدیک شود، می­شود عوامانه ، بنجل، مقوا ، نوار بهداشتی مصرف شده، پوست خربزه پلاسیده. راننده ترکتور.  

  همین مردانی که امروز خود را واقع بین مطرح می کنند اگر در مطالب و ابراز نظرتوهین و فحش و ناسزا به ملت بگویند، می شود آزادی بیان.  امااا  اگر بخواهی در مقام پاسخگو ظاهر شوی میشوی ، انصار حزب الله، گروه فشار، مخرب، موجی ،هوچی،الله کرم، بسیجی و از آنهایی که در نماز جمعه صف اول می نشینند!!!!!، پرت ، افراطی و اُمُّل.

اخوان سزار وتزار اگر سوالی کنند اسمش هست آزادی اندیشه، ولی اگر سوالی از آنها پرسیده شود، پرسش می شود تفتیش عقاید ، پرسشگر میشود هیتلر، لنین، شیمر، (شمر)، داشناک،

 اگر  خیابانها را به آشوب بکشند هزاران انسان بی­گناه را از زندگی ساقط کنند می­شود اعتراض مدنی ، امااااا  اگر در برابرشان اعتراض کنی، می­شوی خوارج ، وطن فروش بهایی، چماقدار ، خشونت طلب، الله کرم ، موجی هوچی، طلبه بسیجی چفیه دار بو گندو!!!!. و در نهایت می شوی طرف دارد فوتبال پاکستان.

 این دوستان که می­خواهند کلمات با آنها نزدیکی کند و به مددشان برآید، بر این باورند که نباید کسی به مخالفت با آنها برخیزد. نباید کسی جرأت کند که در مقام مخالف باشد. چون این ایشانیان بسار حساس هم هستند وزودی هم گریه می­کنند. احتمال این هم می­رود که دستور حذف دهد(مسبوق به سوابق)  چون  از منظر ایشانیان مخالف خوب مخالف مدفون است.

وقتی سبک زندگی و سبک چیدمان سفره هایمان مانند سبک سفره­ی شبکه­های ماهواره شد. قطعا فکرمان ماهواره­ای خواهد شد. دخترمان دچرخه سواری، اسب سواری و بعد ملت سواری را دوست خواهد داشت. دیگر نماز نور چشم ما نخواهد شد. آرام آرام حجاب از ضروریات دینی حذف می­شود .پسران مان هم  قهار می شوند و با خدا هم قهر می کنند. این آقا زاده ها  اجازه نمی دهند حتی شیطان گولشان بزند بلکه به خاطر شیطان هم شده یک بار فقط یکبار به خدا پیام دوستی بدهند.!!!! . این چنین می شود که کسی به خدا پیام نمی­فرستد

خدایاهمه پیام­ها را دیدیم وشنیدیم کسی به تو پیام نمی­دهد، این روزها هیچ کس به تو تبریک نمی­گوید، وقتی به رسولت فرمودی قل ، هوالله احد؛  تازه مسلمانان باورشان نمی­شد که تو تنهای تنهایی!!!!!